Zastava Srbije

#SAVJETOVANJE

KPE
5 bodova

Praktična primjena novih Globalnih standarda interne revizije - upravljanje funkcijom interne revizije


Datum i vrijeme održavanja savjetovanja:

27. septembar (petak) 2024. godine
Početak savjetovanja od 10:00h

Prijavite se

Opis savjetovanja:

Kompanija Paragraf Lex organizuje nova savjetovanja iz oblasti interne revizije sa ciljem da na jednom mjestu okupi veći broj eminentnih predavača iz navedene oblasti, ali i željom da obezbijedi kontinuirano profesionalno usavršavanje svih učesnika na polju praktične primjene novih Globalnih standarda koji će stupiti na snagu 9. januara 2025. godine.

Globalni standardi interne revizije vode svjetsku profesionalnu praksu interne revizije i služe kao osnova za evaluaciju i postizanje kvaliteta interne revizije. Postavljaju principe, zahtjeve, razmatranja i primjere za profesionalnu praksu interne revizije na globalnom nivou.

Standardi se primjenjuju na funkciju interne revizije i pojedinačne interne revizore, uključujući rukovodioca jedinice interne revizije. Dok je rukovodilac jedinice interne revizije odgovoran za implementaciju i usklađenost funkcije interne revizije sa svim principima i standardima, svi interni revizori su odgovorni za usaglašavanje sa principima i standardima koji su vezani za etiku i profesionalizam, te obavljanje usluga interne revizije.

S obzirom na to da se standardi i usklađenost u potpunosti očekuju od svih praktičara, a da je novo ažuriranje standarda rezultiralo značajnim promjenama koje su imale za cilj da pojednostave i razjasne standarde, kao i da unaprijede profesiju u budućnosti, to je cilj savjetovanja da internim revizorima i rukovodiocima jedinica interne revizije približi način primjene Globalnih standarda interne revizije u praksi.

U skladu sa navedenim, a nakon uspješno održanоg februarskog savjetovanja na temu praktične implementacije planiranja i obavljanja pojedinačnih angažmana interne revizije uz efikasno unošenje podataka u aplikaciju PIFC, te aprilskog savjetovanja na temu  pisanja izvještaja interne revizije, u skladu sa željama i potrebama učesnika, odlučili smo da organizujemo dva nova, tematski povezana događaja, za koje smo kao glavnu temu odabrali praktičnu prijmenu novih Globalnih standarada interne revizije.

Ideja je da u dva dana obuhvatimo sve najznačajnije domene iz Globalnih standarda, te da učesnicima obezbijedimo maksimalni broj bodova kontinuirane profesionalne edukacije.

Prvog dana smo se opredijelili za teme koje se odnose na upravljanje funkcijom interne revizije, dok je drugi dan rezervisan za upravljanje jedinicom interne revizije - više detalja o danu I na LINKU.

U skladu sa navedenim, pozivamo vas da aktivno uzmete učešće na našim događajima sa predavačima sa dugogodišnjim iskustvom i riješite sve nedoumice koje imate u svakodnevnom radu.

Teme savjetovanja:

Svrha interne revizije, etika i profesionalizam:

  • Integritet internih revizora
  • Održavanje objektivnosti
  • Kompetencije internih revizora
  • Dužna profesionalna pažnja
  • Održavanje povjerljivosti

Upravljanje funkcijom interne revizije:

  • Odbor za internu reviziju
  • Pozicioniranje interne revizije
  • Nadgledanje od strane odbora

Predavači:

Dragana Kosorić
interni revizor, Ministarstvo finansija i trezora BiH

Munevera Dedić
načelnik Odjeljenja za internu reviziju, Uprava za indirektno oporezivanje BiH

Zašto da dođete na Paragrafovo savjetovanje?

Savjetovanje će omogućiti učesnicima da steknu informacije i praktična znanja koja se odnose na praktičnu primjenu Globalnih standarda interne revizije, koja će moći primijeniti u svom budućem radu.

Napominjemo da se prisustvo ovom savjetovanju priznaje kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH (5 bodova), te kao kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija/financija (5 bodova).

Kome je savjetovanje namijenjeno?

Savjetovanje je namijenjeno ovlašćenim internim revizorima, ali i drugim zainteresovanim licima koja žele proširiti svoje znanje o novim Globalnim standardima interne revizije.

Kotizacija savjetovanja obuhvata:

Za sve učesnike obezbijedili smo je besplatan parking u okviru hotela, kao i povoljnije cijene smještaja na bazi noćenja sa doručkom.

Smještaj:

Hotel Hollywood ★★★★ smješten je nedaleko od zelene četvrti Ilidža u Sarajevu i na 2 km od Međunarodnog aerodroma Sarajevo. U ponudi ima prostrane i moderne sobe sa besplatnim WiFi-em, klima-uređajem i kadom ili tušem. Gosti mogu besplatno da koriste hotelski bazen u zatvorenom, saunu i fitnes centar.

Za sve učesnike Paragrafovih savjetovanja obezbijeđene su povlaštene cijene smještaja na bazi noćenja i doručka u hotelu i to:

1/1 noćenje sa doručkom (superior soba) 90 KM
1/2 noćenje sa doručkom 60 KM (po osobi)
1/3 noćenje sa doručkom 50 KM (po osobi)


Kontakt za rezervaciju smještaja:


+387 (0) 33 773-100

info@hotel-hollywood.ba

(prilikom kontakta sa hotelom obavezno naglasiti da se radi o učesnicima savjetovanja)

Cjenovnik

* Na navedene iznose se obračunava PDV u iznosu od 17%

PRETPLATNIK na pravnu bazu Paragraf Lex


150KM


Povlašten iznos kotizacije za uplate do 15.09.2024.

130KM

NEPRETPLATNIK


170KM


Povlašten iznos kotizacije za uplate do 15.09.2024.

150KM


FORMULAR ZA PRIJAVU

Podaci o subjektu

Poslovno ime *
JIB *
Kontakt osoba *
Poštanski broj *
Mjesto *
Ulica i broj *
E-mail *
Telefon *
Fax

Podaci o učesniku

Ime i prezime učesnika 1: *
Funkcija učesnika 1: *
E-mail učesnika 1: *
Telefon učesnika 1: *

Ukoliko je broj učesnika koje želite da prijavite veći od 1, molimo Vas da posredstvom tastera "+ Dodaj učesnika" unesete imena i prezimena dodatnih učesnika sa njihovim podacima: ime učesnika, funkcija, e-mail adresa i telefon