Zastava Srbije

PRAKTIČNA PRIMJENA NOVIH GLOBALNIH STANDARDA INTERNE REVIZIJE - RUKOVOĐENJE FUNKCIJOM INTERNE REVIZIJE I OBAVLJANJE POJEDINAČNIH REVIZIJA: Paragraf Lex organizuje drugo od dva tematski povezana savjetovanja koje nosi 5 bodova za KPE, na Ilidži, 27. septembra 2024. godine

12.07.2024.


Kompanija Paragraf Lex organizovaće, 27. septembra 2024. godine, savjetovanje na temu “Praktična primjena novih Globalnih standarda interne revizije - rukovođenje funkcijom interne revizije i obavljanje pojedinačnih revizija”.

Savjetovanje će biti održano u Hotelu Hollywood Sarajevo, Dr. Mustafe Pintola 23, Ilidža.

Kompanija Paragraf Lex organizuje nova savjetovanja iz oblasti interne revizije sa ciljem da na jednom mjestu okupi veći broj eminentnih predavača iz navedene oblasti, ali i željom da obezbijedi kontinuirano profesionalno usavršavanje svih učesnika na polju praktične primjene novih Globalnih standarda koji će stupiti na snagu 9. januara 2025. godine.

Globalni standardi interne revizije vode svjetsku profesionalnu praksu interne revizije i služe kao osnova za evaluaciju i postizanje kvaliteta interne revizije. Postavljaju principe, zahtjeve, razmatranja i primjere za profesionalnu praksu interne revizije na globalnom nivou.

Standardi se primjenjuju na funkciju interne revizije i pojedinačne interne revizore, uključujući rukovodioca jedinice interne revizije. Dok je rukovodilac jedinice interne revizije odgovoran za implementaciju i usklađenost funkcije interne revizije sa svim principima i standardima, svi interni revizori su odgovorni za usaglašavanje sa principima i standardima koji su vezani za etiku i profesionalizam, te obavljanje usluga interne revizije.

S obzirom na to da se standardi i usklađenost u potpunosti očekuju od svih praktičara, a da je novo ažuriranje standarda rezultiralo značajnim promjenama koje su imale za cilj da pojednostave i razjasne standarde, kao i da unaprijede profesiju u budućnosti, to je cilj savjetovanja da internim revizorima i rukovodiocima jedinica interne revizije približi način primjene Globalnih standarda interne revizije u praksi.

U skladu sa navedenim, a nakon uspješno održanоg februarskog savjetovanja na temu praktične implementacije planiranja i obavljanja pojedinačnih angažmana interne revizije uz efikasno unošenje podataka u aplikaciju PIFC, te aprilskog savjetovanja na temu pisanja izvještaja interne revizije, u skladu sa željama i potrebama učesnika, odlučili smo da organizujemo dva nova, tematski povezana događaja, za koje smo kao glavnu temu odabrali praktičnu prijmenu novih Globalnih standarada interne revizije.

Ideja je da u dva dana obuhvatimo sve najznačajnije domene iz Globalnih standarda, te da učesnicima obezbijedimo maksimalni broj bodova kontinuirane profesionalne edukacije.

Prvog dana smo se opredijelili za teme koje se odnose na svrhu interne revizije, upravljanje, te etiku i profesionalizam (više detalja o danu I na LINKU) dok je ovo savjetovanje rezervisano za funkciju interne revizije i obavljanje pojedinačnih revizija.

U skladu sa navedenim, pozivamo vas da aktivno uzmete učešće na našim događajima sa predavačima sa dugogodišnjim iskustvom i riješite sve nedoumice koje imate u svakodnevnom radu.

Savjetovanje će omogućiti učesnicima da steknu informacije i praktična znanja koja se odnose na praktičnu primjenu Globalnih standarda interne revizije, koja će moći primijeniti u svom budućem radu.

Napominjemo da se prisustvo ovom savjetovanju priznaje kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH (5 bodova), te kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija/financija (5 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno ovlašćenim internim revizorima, ali i drugim zainteresovanim licima koja žele proširiti svoje znanje o novim Globalnim standardima interne revizije.

Teme savjetovanja:

Rukovođenje funkcijom interne revizije:

  • Strateško planiranje
  • Upravljanje resursima
  • Komunikacija sa zainteresovanim stranama
  • Unapređenje kvaliteta interne revizije

Obavljanje interne revizije:

  • Planiranje angažmana
  • Provođenje angažmana
  • Saopštavanje rezultata angažmana i praćenje akcionih planova

Predavači:

  • Dragana Kosorić - interni revizor, Ministarstvo finansija i trezora BiH
  • Munevera Dedić - načelnik Odjeljenja za internu reviziju, Uprava za indirektno oporezivanje BiH

Detaljne informacije o savjetovanju (način prijave, informacije u vezi sa kotizacijom i ostale korisne informacije) možete saznati na stranici “Praktična primjena novih Globalnih standarda interne revizije - rukovođenje funkcijom interne revizije i obavljanje pojedinačnih revizija“.


IZVOR: Izvor: Redakcija Paragraf Lex, 11.07.2024.