Kompanija Paragraf Lex organizovaće, 23. januara 2025. godine, ma Ilidži, savjetovanje na temu “Dokumentovanje aktivnosti rukovođenja i provođenja internih revizija - praktični primjeri”.
Savjetovanje će biti održano u Hotelu Hollywood Sarajevo, Dr. Mustafe Pintola 23, Ilidža.
Kompanija Paragraf organizuje novo savjetovanje za interne revizore koje ima za cilj ilustrirati procedure i dokumente koje izrađuje rukovodilac jedinice interne revizije u cilju usmjeravanja funkcije interne revizije i dokumente koje u svom radu izrađuje interni revizor prilikom provođenja pojedinačne revizije.
Rukovodilac interne revizije odgovoran je za uspostavljanje metodologije za usmjeravanje funkcije interne revizije na sistematičan i disciplinovan način za implementaciju strategije interne revizije, razvoj plana interne revizije i usklađivanje sa Standardima. Metodologije i aktivnosti rukovodioca interne revizije trebaju biti dokumentovane kako bi se dokazala usklađenost sa Standardima.
Interni revizori moraju dokumentovati informacije i dokaze koji podržavaju rezultate angažmana. Analize, procjene i prateće informacije relevantne za angažman moraju biti dokumentovane tako da informisani, razboriti interni revizor ili slično informisana i kompetentna osoba može ponoviti posao i izvući iste rezultate angažmana.
Pozivamo vas da aktivno uzmete učešće na našem događaju sa predavačima sa dugogodišnjim iskustvom i poboljšate svoja praktična znanja u pogledu izrade i dokumentovanja aktivnosti provođenja interne revizije, a što doprinosi efektivnosti funkcije interne revizije.
Napominjemo da se prisustvo ovom savjetovanju priznaje kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH (5 bodova), te kao kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija/financija (5 bodova).
Savjetovanje će omogućiti učesnicima da steknu informacije i praktična znanja koja se odnose na to kako uspostaviti procedure za usmjeravanje funkcije interne revizije, te dokumentovati aktivnosti internih revizora u svim fazаma (od planiranja pa do izvještavanja), kao i dodatna znanja koja se odnose na definisanje revizorskog univerzuma, a koje će moći primijeniti u svom budućem radu
Napominjemo da se prisustvo ovom savjetovanju priznaje kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH (5 bodova), te kao kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija/financija (5 bodova).
Savjetovanje je namijenjeno ovlašćenim internim revizorima, ali i drugim zainteresovanim licima koja žele proširiti svoja znanja o dokumentovanju aktivnosti rukovođenja i provođenja interne revizije kao i povezanim područjima (npr. procjena rizika).
Teme savjetovanja:
1. Dokumentovanje aktivnosti rukovođenja internom revizijom:
- Ispitivanja i razmatranja upravljanja, upravljanja rizicima i kontrolnim procesima
- Strateško i godišnje planiranje revizije
- Mjerenje indikatora uspješnosti
- Upravljanje kompetencijama osoblja interne revizije
- Osiguranje i unapređenje kvaliteta funkcije interne revizije
- Ostale aktivnosti interne revizije
2. Dokumentovanje aktivnosti provođenja pojedinačnih revizija:
- Planiranje pojedinačnih revizija
- Prikupljanje informacija, te analize i procjena nalaza
- Identifikovanje preporuka i donošenje zaključaka u pojedinačnim revizijama
- Akcioni planovi zasnovani na nalazima i komunikacija s menadžmentom i zaposlenima
- Dokumentovanje u pojedinačnim revizijama
- Saopštavanje rezultata i praćenje napretka revidiranih procesa
3. Aktuelna pitanja vezana za dokumentovanje aktivnosti rukovođenja i provođenja internih revizija (mogući izazovi za interne revizore):
- Kako uspostaviti metodologije za usmjeravanje funkcije interne revizije?
- Zašto ispitivanje rizika predstavlja polaznu tačku u obavljanju internih revizija?
- Kako utvrditi indikatore mjerenja uspješnosti?
- Koje su ključne kompetencije internih revizora?
- Kako osigurati kvalitet interne revizije?
- Koja je ključna razlika između planova koje izrađuje rukovodilac jedinice za internu reviziju i planova po pojedinačnim internim revizijama?
- Kako prikupljamo informacije i koje?
- Koje su nam analize potrebne i dovoljne u provođenju internih revizija?
- Zašto je važno dokumentovanja aktivnosti internih revizija?
- Šta je najvažnije kod saopštavanja rezultata do kojih su došli interni revizori?
Predavači:
- Munevera Dedić - načelnik Odjeljenja za internu reviziju, Uprava za indirektno oporezivanje BiH
- Dragana Kosorić - interni revizor, Ministarstvo finansija i trezora BiH
Detaljne informacije o savjetovanju (način prijave, informacije u vezi sa kotizacijom i ostale korisne informacije) možete saznati na stranici “Dokumentovanje aktivnosti rukovođenja i provođenja internih revizija - praktični primjeri“.