Zastava Srbije

“DOKUMENTOVANJE AKTIVNOSTI RUKOVOĐENJA I PROVOĐENJA INTERNIH REVIZIJA - PRAKTIČNI PRIMJERI”: Paragraf Lex organizuje savjetovanje 23. januara 2025. godine

24.12.2024.


Kompanija Paragraf Lex organizovaće, 23. januara 2025. godine, ma Ilidži, savjetovanje na temu “Dokumentovanje aktivnosti rukovođenja i provođenja internih revizija - praktični primjeri”.

Savjetovanje će biti održano u Hotelu Hollywood Sarajevo, Dr. Mustafe Pintola 23, Ilidža.

Kompanija Paragraf organizuje novo savjetovanje za interne revizore koje ima za cilj ilustrirati procedure i dokumente koje izrađuje rukovodilac jedinice interne revizije u cilju usmjeravanja funkcije interne revizije i dokumente koje u svom radu izrađuje interni revizor prilikom provođenja pojedinačne revizije.

Rukovodilac interne revizije odgovoran je za uspostavljanje metodologije za usmjeravanje funkcije interne revizije na sistematičan i disciplinovan način za implementaciju strategije interne revizije, razvoj plana interne revizije i usklađivanje sa Standardima. Metodologije i aktivnosti rukovodioca interne revizije trebaju biti dokumentovane kako bi se dokazala usklađenost sa Standardima.

Interni revizori moraju dokumentovati informacije i dokaze koji podržavaju rezultate angažmana. Analize, procjene i prateće informacije relevantne za angažman moraju biti dokumentovane tako da informisani, razboriti interni revizor ili slično informisana i kompetentna osoba može ponoviti posao i izvući iste rezultate angažmana.

Pozivamo vas da aktivno uzmete učešće na našem događaju sa predavačima sa dugogodišnjim iskustvom i poboljšate svoja praktična znanja u pogledu izrade i dokumentovanja aktivnosti provođenja interne revizije, a što doprinosi efektivnosti funkcije interne revizije.

Napominjemo da se prisustvo ovom savjetovanju priznaje kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH (5 bodova), te kao kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija/financija (5 bodova).

Savjetovanje će omogućiti učesnicima da steknu informacije i praktična znanja koja se odnose na to kako uspostaviti procedure za usmjeravanje funkcije interne revizije, te dokumentovati aktivnosti internih revizora u svim fazаma (od planiranja pa do izvještavanja), kao i dodatna znanja koja se odnose na definisanje revizorskog univerzuma, a koje će moći primijeniti u svom budućem radu

Napominjemo da se prisustvo ovom savjetovanju priznaje kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH (5 bodova), te kao kao program kontinuirane profesionalne edukacije kod program kontinuirane profesionalne edukacije kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija/financija (5 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno ovlašćenim internim revizorima, ali i drugim zainteresovanim licima koja žele proširiti svoja znanja o dokumentovanju aktivnosti rukovođenja i provođenja interne revizije kao i povezanim područjima (npr. procjena rizika).

Teme savjetovanja:

1. Dokumentovanje aktivnosti rukovođenja internom revizijom:

  • Ispitivanja i razmatranja upravljanja, upravljanja rizicima i kontrolnim procesima
  • Strateško i godišnje planiranje revizije
  • Mjerenje indikatora uspješnosti
  • Upravljanje kompetencijama osoblja interne revizije
  • Osiguranje i unapređenje kvaliteta funkcije interne revizije
  • Ostale aktivnosti interne revizije

2. Dokumentovanje aktivnosti provođenja pojedinačnih revizija:

  • Planiranje pojedinačnih revizija
  • Prikupljanje informacija, te analize i procjena nalaza
  • Identifikovanje preporuka i donošenje zaključaka u pojedinačnim revizijama
  • Akcioni planovi zasnovani na nalazima i komunikacija s menadžmentom i zaposlenima
  • Dokumentovanje u pojedinačnim revizijama
  • Saopštavanje rezultata i praćenje napretka revidiranih procesa

3. Aktuelna pitanja vezana za dokumentovanje aktivnosti rukovođenja i provođenja internih revizija (mogući izazovi za interne revizore):

  • Kako uspostaviti metodologije za usmjeravanje funkcije interne revizije?
  • Zašto ispitivanje rizika predstavlja polaznu tačku u obavljanju internih revizija?
  • Kako utvrditi indikatore mjerenja uspješnosti?
  • Koje su ključne kompetencije internih revizora?
  • Kako osigurati kvalitet interne revizije?
  • Koja je ključna razlika između planova koje izrađuje rukovodilac jedinice za internu reviziju i planova po pojedinačnim internim revizijama?
  • Kako prikupljamo informacije i koje?
  • Koje su nam analize potrebne i dovoljne u provođenju internih revizija?
  • Zašto je važno dokumentovanja aktivnosti internih revizija?
  • Šta je najvažnije kod saopštavanja rezultata do kojih su došli interni revizori?

Predavači:

  • Munevera Dedić - načelnik Odjeljenja za internu reviziju, Uprava za indirektno oporezivanje BiH
  • Dragana Kosorić - interni revizor, Ministarstvo finansija i trezora BiH

Detaljne informacije o savjetovanju (način prijave, informacije u vezi sa kotizacijom i ostale korisne informacije) možete saznati na stranici “Dokumentovanje aktivnosti rukovođenja i provođenja internih revizija - praktični primjeri“.


IZVOR: Redakcija Paragraf Lex, 23.12.2024.