Zastava Srbije | Zastava Crne Gore

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA U RS: Prigovori potrošača najčešće se odnose na komunalne usluge, usluge isporuke električne i toplotne energije, te telekomunikacija

17.03.2017.


Ministarstvo trgovine i turizma RS prošle godine je zaprimilo 3.550 prigovora potrošača i u većini slučajeva radilo se o opravdanim zamjerkama, izjavio je viši stručni saradnik za oblast zaštite potrošača u Ministarstvu trgovine i turizma RS Dragan Milaković.

On je povodom 15. marta, Svjetskog dana potrošača, ukazao da se prigovori najčešće odnose na komunalne usluge, usluge isporuke električne i toplotne energije, te telekomunikacija.

Ministar trgovine i turizma RS Predrag Gluhaković je rekao da stanovnici RS treba usko da sarađuju sa nadležnim institucijama koje mogu da zaštite njihova prava.

Iz Inspektorata RS su naveli da proaktivnim i preventivnim djelovanjem svakodnevno treba preduzimati mjere kako bi bila zaštićena kolektivna prava potrošača.

- Prošle godine smo zabranili uvoz 28 pošiljki hrane, 39 pošiljki predmeta opšte upotrebe i šest pošiljki poljoprivrednog repromaterijala - ukazali su u Inspektoratu.

Poručuju da je potrebno i da građani djeluju zajedno sa inspektorima ukazujući na propuste trgovaca.


IZVOR: Vebsajt Glas Srpske, 16.03.2017.

Naslov: Redakcija