Direkcija za javno snabdijevanje električnom energijom kupaca u RS pozvala je građane da potpišu ugovor o snabdijevanju, ali ubrzo su se javili predstavnici Saveza potrošača RS, koji su zatražili izmjenu teksta ugovora.
S majskim računom za struju građani Srpske dobili su i obavještenje da do 30. juna potpišu ugovor o snabdijevanju električnom energijom.
Međutim, predstavnici Saveza potrošača RS ukazali su na brojne propuste u ugovoru koji se nudi potrošačima i do sada imali već dva konsultativna sastanka s direktorom ERS, Lukom Petrovićem, na ovu temu.
– Mi smo uočili niz nepravilnosti na ugovoru, nepoštovanje Zakona o zaštiti potrošača u Republici Srpskoj ("Sl. glasnik RS", br. 6/2012, 63/2014 i 18/2017), zaštiti ličnih podataka. Direktor Petrović nas je pozvao na razgovor i dogovoreno je da mi damo naš prijedlog kako bi ugovor trebalo da izgleda, da se u njemu više usmjeri pažnja na zaštitu potrošača – pojasnio je za Srpskainfo Dušan Srdić iz banjalučkog Udruženja potrošača „Reakcija“.
On je rekao da Savez očekuje kako će u toku iduće sedmice doći do zajedničkog teksta ugovora, koji bi davao više potrošačkih prava u skladu sa Zakonom.
– Kada finaliziramo odredbe ugovora obratićemo se javnosti sa zvaničnim saopštenjem – najavio je Srdić.
Podsjetimo, građani Srpske prošlog mjeseca su prvi put dobili nove račune za struju, nakon što je “Elektroprivreda Republike Srpske” od 1. aprila preuzela snabdijevanje struje za sve kupce u Srpskoj.
Dosadašnja elektrodistributivna preduzeća funkcionišu kao reorganizovane jedinice i više nemaju mogućnost da fakturišu struju građanima. ERS obračunava potrošenu struju i šalje račun kupcu.
IZVOR: Srpska info, Nataša Telebak, 12.06.2021.
Naslov: Redakcija