Zastava Srbije

#SAVJETOVANJE

Usklađenost poslovanja u praksi - od regulative do praktičnih rješenja


Termini i vrijeme održavanja savjetovanja:

13. i 14. novembar 2025. godine
Registracija učesnika savjetovanja od 9:15h
Početak predavanja od 10:00h

Mjesto održavanja:

Hotel Hills, Butmirska cesta 18, Ilidža, Sarajevo

Opis savjetovanja:



Savremeno poslovanje je dobilo novu dimenziju. Da biste bili lideri u poslovnom okruženju potrebno je da stičete i unapređujete znanja iz više oblasti, i da se konstantno usavršavate.

Paragraf Lex nudi upravo to, na sveobuhvatnoj edukaciji koju organizuje pod nazivom Usklađenost poslovanja u praksi - od regulative do praktičnih rješenja, gdje ćete saznati sve relevatne informacije koje će ojačati vaše kapacitete i pripremiti vas za sve izazove sa kojima se suočavate kada je u pitanju sprečavanje pranja novca, zaštita ličnih podataka, ali i informaciona sigurnost.

U saradnji sa eminentnim stručnjacima iz pomenutih oblasti, naša misija je da vas detaljno upoznamo sa pozitivnopravnom regulativom, ali i da odmah po završenoj edukaciji budete u mogućnosti da primijenite stečena znanja, koja ćete usavršiti putem radionica utemeljenim na stvarnim slučajevima iz prakse.

Na savjetovanju ćete se u potpunosti pripremiti i za identifikovanje, ali i prevenciju svih rizika koji se mogu javiti u poslovanju subjekata u kojima ste zaposleni.

U skladu sa navedenim prvi dan smo koncipirali kao klasično savjetovanje, sa predavanjima, ppt prezentacijama i diskusijom, dok je drugi dan rezervisan za praktičan rad kroz interaktivne radionice.

Iskoristite ovu jedinstvenu priliku i prijavite se na naše savjetovanje, učite od najboljih, i steknite bogato znanje sa kojim ćete sa lakoćom rješavati sve buduće izazove.

Predavači:



Ensar Osmić

direktor Sektora usklađenosti, Ziraat Bank BiH dd

Nedžmija Kukričar

dipl. pravnik

Haris Vranj

sertifikovani specijalista za sprečavanje pranja novca (CAMS)

Mirza Begić

voditelj Odjeljenja informacione sigurnosti,
Ziraat Bank BiH dd

Teme savjetovanja:

I
DAN

Usklađivanje poslovanja sa novim Zakonom o zaštiti ličnih podataka

  • Obaveze kontrolora podataka,
  • Politika privatnosti,
  • Usaglašavanje poslovanja po koracima,
  • Službenik za zaštitu ličnih podataka,
  • Dokumentacija potrebna za usklađivanje sa zakonom,
  • Pitanja i odgovori, diskusija.

Usklađivanje poslovanja sa ZSPNiFTA - otkrivanje i prijava sumnjivih transakcija/aktivnosti, tipologije i indikatori:

  • Identifikacija, praćenje, otkrivanje sumnjivih transakcija/aktivnosti,
  • Izrada izvještaja o sumnjivoj transakciji/aktivnosti,
  • Identifikacija prijetnji i prijava sumnjivih aktivnosti u skladu sa nacionalnom procjenom rizika,
  • Mjere identifikacije i praćenja,
  • Specifične obaveze notara i advokata,
  • Ograničenja plaćanja gotovinom,
  • Uloga Finansijsko-obavještajnog odjeljenja i drugih organa,
  • Primjeri krivičnog djela pranja novca i predikatnih krivičnih djela,
  • Aktuelne tipologije i indikatori PN/FTA
  • Diskusija u vezi određenih nedoumica i problema u postupanju po Zakonu SPN i FTA.

II
DAN

Savremeni izazovi i prakse informaciono-kibernetičke sigurnosti

  • Osnove informacijske i cyber sigurnosti,
  • Sigurnost podataka i privatnost,
  • Očuvanje integriteta podataka,
  • Obezbjeđenje dostupnosti podataka,
  • Svakodnevnica u informacijskoj i cyber sigurnosti,
  • Pitanja i odgovori, diskusija.

Zaštita ličnih podataka u praksi (studije slučaja):

  • Registar aktivnosti obrade, mapiranje tokova podataka (izvori, sistemi, primaoci), pravni osnov (ugovor, zakon, legitimni interes, saglasnost), minimizacija i rokovi čuvanja.
  • Procjena uticaja na zaštitu podataka, kada je obavezna/preporučljiva; koraci procjene, matrica rizika i plan mjera; vođenje traga odluka.
  • Obrađivači i treće strane, obavezni elementi ugovora o obradi, podugovarači, lokacija obrade (on-prem/cloud), kontrola pristupa, revizije i nadzor.
  • Međunarodni prenosi, uslovi za zakonit prenos, procjena zaštite u zemlji primaoca, dokumentovanje odluke i informisanje lica.
  • Povrede podataka (incidenti), otkrivanje i klasifikacija, hitne mjere, rokovi i sadržaj obavještavanja, evidencija povreda i post-incidentne „naučene lekcije“.
  • Prava lica i postupanje po zahtjevima, pristup, ispravka, brisanje, ograničenje, prenosivost, prigovor; provjera identiteta i rokovi; vođenje zapisnika.
  • Posebne situacije, posebne kategorije podataka (npr. zdravlje, biometrika), video nadzor, profilisanje i automatizovano odlučivanje.
  • Kultura i obuka, obavezna edukacija zaposlenika, izjave o povjerljivosti, kratki test provjere razumijevanja.

Materijali za učesnike radionice:

  • Šablon registra aktivnosti obrade (sa primjerom popune).
  • Okvir i obrazac za procjenu uticaja (matrica rizika + plan mjera).
  • Uzorak ugovora o obradi sa listom provjera za obrađivače i klauzulama nadzora.
  • Obrazac za prijavu povrede i dnevnik povreda (evidencija).
  • Set obrazaca za zahtjeve lica (pristup, ispravka, brisanje, ograničenje, prenosivost, prigovor) sa uputama za rokove.
  • Checklista za internu „pre-audit“ provjeru (dokazi, trag odluka, rokovi čuvanja).
  • Smjernice za klasifikaciju podataka i rokove čuvanja (kratki vodič za operativu).

Sprečavanje pranja novca i finansiranje terorističkih aktivnosti u praksi (studije slučaja):

  • Sankciona usklađenost i ciljana finansijska ograničenja; rizici finansiranja terorističkih aktivnosti.
  • Napredno poznavanje klijenta i poslovnog subjekta, rizični sektori i geografske izloženosti.
  • Podešavanje pravila za upozorenja, pragovi, scenariji i vođenje evidencija.
  • Pojačana dubinska analiza za visokorizične klijente/transakcije; trag revizije.
  • Komunikacija s nadzorom i interne „naučene lekcije“.
  • Roba dvostruke namjene (dual-use), prepoznavanje i postupanje:

Materijali za učesnike radionice:

  • Kontrolna lista SPNiFTA (operativna i nadzorna).
  • Obrazac za pojačanu dubinsku analizu i zapisnik o provjeri.
  • Katalog indikatora sumnje u BiH praksi.
  • Mini paket za robu dvostruke namjene: „gdje provjeriti“ (linkovi i reference na listu BiH i obrasce dozvola), checklistu za naloge s dual-use rizikom (šta tražiti u dokumentaciji i u polju svrhe plaćanja), te šablon izjave o krajnjoj namjeni.

Zašto da dođete na Paragrafovo savjetovanje?



Savjetovanje ima za cilj da učesnicima približi najznačajnije obaveze privrede propisane relevantnim zakonima, te da pruži (dodatnu) obuku licima zaduženim za praćenje propisa i njihovu primjenu u praksi, kroz interakcije sa predavačima ali i radionice zasnovane na stvarnim slučajevima.

Kome je savjetovanje namijenjeno?



Savjetovanje je namijenjeno licima zaposlenim na poslovima praćenja propisa i usklađivanja poslovanja sa regulativom (Compliance Officer, Compliance Manager, Risk Officer i sl), pravnoj službi ili zasebnom sektoru isključivo zaduženom za pitanja usklađenosti. Takođe, savjetovanje je namijenjeno i advokatima, direktorima, zaposlenima na pravnim poslovima i poslovima finansija, kao i svim drugim zainteresovanim licima koji žele da unaprijede svoje znanje iz ove oblasti.

Kotizacija za stručni dio savjetovanja obuhvata:



Cjenovnik

* Na navedene iznose se obračunava PDV u iznosu od 17%


PRETPLATNIK na pravnu bazu Paragraf Lex


330KM


Povlašten iznos kotizacije za uplate do 25.10.2025.

> 300KM <

NEPRETPLATNIK


360KM


Povlašten iznos kotizacije za uplate do 25.10.2025.

> 330KM <


Za sve učesnike obezbijeđen je besplatan parking u okviru hotela, kao i povoljnije cijene smještaja na bazi noćenja sa doručkom.


Smještaj:



Hotel Hills Thermal & Spa Resort Sarajevo je hotel koji se nalazi na atraktivnoj lokaciji u centru zelene oaze Sarajeva i uključuje 330 soba i apartmana, višenamjenski kongresni centar s modernom konferencijskom tehnologijom, Wellness, Spa & Fitness, unutarnji i vanjski bazeni, Adrenalinski park za djecu i odrasle na impresivnih 2200 kvadratnih metara, restorane internacionalne i nacionalne kuhinje, te atraktivan Panoramic restoran i lounge bar na krovu hotela s prekrasnim panoramskim pogledom na zeleno okruženje hotela i grada.

Za sve učesnike Paragrafovog savjetovanja obezbijeđene su povlaštene cijene smještaja na bazi noćenja i doručka u hotelu i to:

1/1 noćenje sa doručkom (superior soba) 150 po sobi/noći (PDV uključen)
1/2 noćenje sa doručkom 190 po sobi/noći (PDV uključen)


Kontakt za rezervaciju smještaja:


+387 33 947 947

info@hotelhills.ba

(prilikom kontakta sa hotelom obavezno naglasiti da se radi o učesnicima savjetovanja)


FORMULAR ZA PRIJAVU

Podaci o subjektu

Poslovno ime *
JIB *
Kontakt osoba *
Poštanski broj *
Mjesto *
Ulica i broj *
E-mail *
Telefon *
Fax

Podaci o učesniku

Ime i prezime učesnika 1: *
Funkcija učesnika 1: *
E-mail učesnika 1: *
Telefon učesnika 1: *

Ukoliko je broj učesnika koje želite da prijavite veći od 1, molimo Vas da posredstvom tastera "+ Dodaj učesnika" unesete imena i prezimena dodatnih učesnika sa njihovim podacima: ime učesnika, funkcija, e-mail adresa i telefon